Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
14 décembre 2013 6 14 /12 /décembre /2013 21:15

Quind chés portes ales ervindictent leus retraites !


 

http://farm6.staticflickr.com/5540/11372381953_613439a21f.jpgQuind eune huche ale pète les gonds !

Diminche darnier, je vnoais ed freumer l’porte pi avuc ème feutchille, j’étoais in route pour ch’gardin pour mi coeuper des lanchrons à no lapan. D’un coeup, Sam ch’Corbieu il houpe = “Tio, os ons un problème !” Pire èque “Youstonne, os ons un problème !” Quoé qui s’passe don?

Ch’étoait no porte qu’ale avoait berzillé sin gond d’in heut!


 

L’ertraite à pusse ed 150 ans.

El porte-lo, je l’o toudis connu. Ch’est un modèle ed 50 ; point ed 1950 mais ed 1850 ! Il étoait timps pour ale ed prinde s’ertraite pi ale nous l’o bien ervindiqué !

Pindant quèques jors, seurtir del moaison, ch’étoait passier pèr l’étchurie…


 

El nouvièle porte

http://farm6.staticflickr.com/5500/11372238645_42c4e0cecf.jpgCh’est une porte un molé maniérée qu’ale o erprind l’offiche.

Ale vient d’Artchèves. Os connoéssoez seurmint ch’poéyis-lo. Ch’est lo èque chés madjètes ales rintent dins vos moésons sitôt vos portes interbaillées ! Pourvu que je n’in ertreuve point eune dins min lit !


 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires