Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
17 mai 2012 4 17 /05 /mai /2012 11:57

LOGO-MODEM.JPG

Tiodave, député suite

 

Ch’coeup d’téléfone ed diminche

Diminche, j’avoais erchu un coeup d’téléfone de ch’parti à Barou pour m’foère élire député dins ch’Vimeu à muche tin pot d’min accord. Allez vir chl’artique pus bos.

Quoé qu’ils leus aient passié par leu caboche pour qu’is appeltent un David à Anmiens alorsse qu’is voloètent dviser à un David qu’il est ch’maire d’Equerbotin !

 

El lette ed mercrédi

J’pinsoais èque ch’étoait fini pi vlo qu’a r’cminche ! J’o erchu mercrédi-chi ène lette de ch’escrétaire à Barou conme quoé j’sus bien coési pour chés élections d’député ! El lette ale est à m’adrèche d’Anmiens !

 

Une nuit à n’point deurmir

Ch’est point qu’j’avoais des cassemints d’tête pour savoèr cmint foère ème cabale dins ch’Vimeu. Mais putôt quièche aviser qu’is ont coèr foait eune berlure par un Judi d’Ascension ?!

J’o traché dsur chl’arnitoèle pi j’o treuvé ch’blog à David.

 

Tiodave dépité

Ch’pus jonne maire ed France éli dins l’Sonme, a foait plaisi. J’alloais li invoéyer un émile pour li dire el berlure pi quoé que j’voais dsur sin blog à l'eute David =

« J’o voté ch’tchot nain ! » pi « J’vux point d’horzins pi d'étringers qui votent chés maires. »

 

Freuville sins cleu pi serrule

Pierre Briez, un histeurien d'Adville écrivoait in 1857: "un horloger allemand arriva un soir à Escarbotin, dans un hameau de trente feux à peine et s'y fixa. L'horloge, objet de luxe, était à l'index de nos campagnes et pour utiliser sa lime, l'étranger fit une serrure. Le château voisin l'acheta et il en commença une autre... Cet homme et ce village furent le point géométrique d'où partit le rayon industriel du Vimeu"


Cmint qu’is éroaitent foait à Equerbotin si un allemind (adon un horzin) n’étoait point vnu leu apprinde el serrulerie ? Pi y feut croère itou que ch’catieu d’Fressenneville il o brûlé pour érien.

 

Si y feut prévenir l’eute David del berlure, a n’sro point mi !

 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires