Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
10 juillet 2013 3 10 /07 /juillet /2013 00:28

Vive singlemint à l’moéson

 

http://www.espace-brassens.fr/pics/carte_identite_b.jpgLiberté ed cirtchuler abolite

J’sus fin fier d’avoèr ème carte d’identité ed 1992 signurée ed mi-meume. Chés cartes d’achteure, ales ont eune copie ed signure edsur. Eme grind-mère ale n’o jamoés erfoait èse carte d’idintité edpus chés énées 40 avuc sin Ausweiss pi ale o toudis vétchue trintchillemint dusqu’à s’mort. Achteure, avuc ème carte signurée pèr mi-meume, j’o pus l’droét d’seurtir ed France. Bon, j’sus quèquefos daller in Belgique vir mes amisses picards, mais y feut point l’dire !

 

Cangemint ed code postal

J’o passié du 80920 à 80560 in code postal. Cha n’est mie rien pour vous eutes mais pour mi, ch’étoait eune abomination. J’o min nom d’famille, min tchot nom, min village pi adon ème adrèche. Pi d’un coeup, vlo ti point qu’os cange min liméro d’code ! J’o invoyé gramint d’lettes avuc 80920 Harponville. Pi un jor, j’o du cangé min code ed poste sinan j’avoais pu ed carte bancaire !

 

Aboli d’achuchon pi d’jokage

Avuc une carte d’idintité ed 1992, j'sus aboli d’ête persidint d’achuchon à coeuse qui feut des papiers adlives pour el Préfecture pi ch’compte ed banque. Pi si j’doés erchuvoèr des pensions d’joquage, i feut itou eune carte d’idintité adlive !

 

J’o jusse invie ed vive singlemint ichi in Picardie !

 

Nomdézeu !

 

Partager cet article
Repost0

commentaires