Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
5 octobre 2014 7 05 /10 /octobre /2014 19:16

 

Eune librairie à l'campagne

 

Des breumes dins ch'tan pi dins ses yus


Quoé qui feut point foère pour aller vinde un live in picard à chés gins in diminche !

 

J'avoais décanillé avint ch'solé pour daller tnir un étal à Ch'Martché de ch'Terroèr d'Acheux.

 

J'arrive dins ch'barnum pi lo, ch'est chés leumières qu'ales étoètent point décanillées. Une prise ed courant pus tèrd, ch'néon de ch'barnum i terluisoait. Ch'estand il étoait étampi in eune eure.


Eune librairie à l'campagne


Ch'est déjo rère in ville mais à l'campagne, ch'est un miraque ! Des contes, des bindes à dessin, des lives dsur chés hortillonnages, des rimes. Y avoait ed toute déballé dsur chés tabes. A l'ombe de ch'drapieu picard, y avoait itou des réclames pour des verlées ed village, des cours ed picard pi à ch'rabout del tabe, eune muchosa pi eune épinette picardes.

 

 

 

 


El pratique de ch'martché


Ales sont arrivées vers 11h d'avint-none mes pratiques senlisiennes. Chaque énnée, ch'est adité, ales vienntent acater un ou dus lives in picard pour eusses ou leus éfints. Pi à ch'départ, j'intinds toudis « à l'énnée preuchaine ! »

 

Eune gin qui resse achteure in Bertagne vient m'vir : « J'avos agincé min tchul d'esmanne pour vnir in Picardie à coeuse que j'sus Picarde. J'o vu ch'martché dsur vo site intarnet pi me vlo ! » Ale m'acate dus lives pi j'li baille un collant « Mi, ej sus Picard ! ». Ale annonche sitôt : « J'vo l'mette dsur m'carette pour bisquer chés Bertons pi leu montrer qu'os avons eune lanke pi eune tchulture itou dins ch' nord ! »

 


Bon, ben si chés rouches bonnets is débarqu'tent in Picardie, os seurons eddou qu'a vient !


Nomdézeu !


 

PS : Merchi gramint à Mme Lemaire pi ch'Comité des Fêtes d'Acheux pour leu atchueil !

 

Partager cet article
Repost0

commentaires