Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
11 juillet 2012 3 11 /07 /juillet /2012 21:04

Eune jornée d'ieu

 

http://www.netpublic.fr/wp-content/uploads/2010/12/meteofrance.png

Dipleumée

El tracheuse d'histoère d'Harponville, ale o ieu sin dipleume por ête cinsière ! Avuc Hélène,Vincent pi Sam ch'corbieu, os ons point attindu chés résultats. Il étoait minuit passié d'eune eure qu'os étoèmes déjo à arroser ch'dipleume à coeups d'gloria à ch'presbytère !

 

Buée pi lavindrie...

J'avoais point invie seurtir pi rasseurtir pour ringer mes réderies dins chl'hangar avuc ch'tan grimouche pi chés pleuves.

15°C qui faisoait dins l'moéson du matan ! Il o fallu que j'ralleume ch'fu in plein moé d'juyet ! Eune bassine d'ieu pi l'bouyoère edsur ch'fu, pi nous vlo parti pour eune buée d'torchons pi eune lavindrie ed quèques verres, tasses pi gattes...

 

Chés noques

Avuc sitant d'bâtimints, ch'est un tracassemint du diabe avuc chés pleuves.

Dins chl'hangar, a piche !... C'est à coeuse d'un raccord inter chl'hangard pi el vièle grange in torchis qu'il est mal foait. Eune tole pi a coule dins chl'hangard in attindant...

Eme noque drière el moéson ale vo fin bien. J'o foait un couyou avuc un coeup d'louchet pi incroéyabe, un bétail il o décidié d'foaire el seurtie d'sin terrier au bout ! Bé bien que j'vo devoèr poéyer des dégâts d’inondation ed moéson à sin assurance !

 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires