Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
21 septembre 2012 5 21 /09 /septembre /2012 11:49

Ch’est direc !

 

http://blog.france3.fr/picardie-ech-perlage/files/2012/03/1-Bieuv%C3%A9.jpgIs parltent drole chés picards.

Edpus quèque jors, chés picards is ont eune neuvèle espression dins leu parlage.

Charlie Hebdo qui s’moque ed chés berbes à poux, ben i n’vo point à Bieuvé, li !

L’Euniverchité ed Caen qu’ale amoutre que ch’mahis transgégène, ch’est du poéson, ben ale n’vo point à Bieuvé, ale !

Timpe au matan, un coeup d’téléfone por m’vinde eune asseurance. Nan, èj n’in vux point ! pi j’o raccreuché. Je n’vais point à Bieuvé, mi !

 

Bieuvè avuc un « é » périsien !

Ch’est-ti qu’à Bieuvé, i n’o achteure gramint d’berbes à poux, ed mahis transgégène obin des asseurances ed toutes seurtes ?

Je n’vo point à Bieuvé, ch’est rapport à sin décoloèr qu’il est à 80 tchilomètes ed Péris.

 

Transavia conte Rail in l’air

Transavia, ch’est eune compagnie d’aéros qui foait atterir ces voéyageus direc à Orly obin Roissy pour cheux qui veultent daller à Péris. Chés voéyageus ed Rail in l’air is atterrissent à Bieuvé pi apreu feut coèr prinde ch’taxi obin chl’autocar pour daller à Péris.

Alorsse pour bistcher Rail in l’air, Transavia is foaitent del réclame à ch’tchul ed leus autocars = « Ce bus ne va pas à Beauvais », i vo tout drot à Péris !

 

Franchemint, chés bieuvésiens pi leu maire is doètent pon aller à Bieuvé pi foère un procès in déméprisance à Transavia.

 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires