Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
19 août 2012 7 19 /08 /août /2012 23:11

Autint erbéyer ch’catieu d’Vadincourt edpus Chimencourt

 

Pon d’verlée à Baiziu

Min tchul d’smaine i cminche bien ! El verlée à Baiziu, ahansé par l’Offiche ed Tourisme ed Corbin qu’ale est annulée à coeuse qu’i n’o parsonne. E malhéru d’vir cho, un poéyis qu’il o été catieu d’chés roés pi adou qu’Sinte Pusine pi Sint Léger is ont passié ! Tant pire pour chés tourisses, j’warde mes histoères pour mi...

 

El visite d’Adou

Adou, ch’est ch’canteu pi ch’musiqueu d’Ozyvo pi ed chés Gambes ed Min Pied. Ch’est li qu’il o canté chés preumes canchons qu’j’avo écrit. T’in brais ale est achteure fameuse.

 

El tirloterie Grébénote

Des gins i grattent des billets d’loterie pi d’eutes qui gaignent pusse ed 10 briques ! Ben avuc Adou, ème mère, matante, os ons foait el tirloterie Grebenote. Os ons gratté des briques… pi os ons rien gaignié !!! Sié ! 180 briques rétampies pour erfoère ch’mur de l’salle à minger à Grébénote !

 

Coin-coin pi Boum !

Diminche matan, j’chirloutoais min café trintchilemint in canesson dins l’tchuisine quind j’intinds un boum, badadoum, crac !!! Un morchieu d’torchis dépindu in heut de ch’mur de l’salle à minger qu’il o tchait à ch’pied de l’noque. Ch’est itou à l’noque-lo èque sanmedi tout l’journée, y avoait un canèrd tout seul qui foaisait prangère. Ed d’où qui vnoait, a quièche qu’il étoait ?... J’in sais rien.

Imagineu un molé que ch’canèrd i euche été lo au momint que ch’torchis i tombe… Il euroait fallu manchonner des briques pour li foère eune tombe !!! J’o ieu del canche pi pèr malheur, j’o point juer à l’tirloterie! Du brin pi ….

 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires