Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
24 mars 2012 6 24 /03 /mars /2012 22:18

LOGO-Accueil-froid-Amiens-2012.JPGErvnu d’eune série à Sint Leu, j’o foait eune verlée à un liu cavéoute d’Anmiens.

J’imagineu vir toute seurte de mawaises gins. Eme carette plachée, quèques pos in défilé dins des colidors pi à gueuche un atcheuil in canapé. Ch’est don lo l’Accueil Froid Salon de Coiffure ?! Del musique d’achteure pi des joènes !!! Vlo-ti don chés bas-fonds d’Anmiens !?

Un liu cavéoute que j’vous dis !!! Soin ! Os sonmes in 2012 ! Is ont point oblié ch’lumion del porte ed seurtie, chés éteigneus pi ch’est rédeu d’vir eune gin vnir ramasser chés gobes vuides à msure tout l’long del soérée. Del cavéoute à l’seuce 2012…

 

Del boène musique, des gins qu’is baltent, qu’is acoutent, d’eutes qui dvistent à ch’comptoèr avuc eune bière à prix d’amisse.

 

Et dire èque ch’est des éfants ed gins del langue pi del tchulture picardes qu’is m’ont parlé de ch’liu-chi !

Ch’darnier coeup qu’o m’o parlé d’un liu cavéoute ed musique à Anmiens, ch’étoait coèr à coeuse ed gins matchés ed parlage picard, un liu ed chés Indiens Picards qu’os appelle achteure « La Lune des Pirates ».

Si chés éfants ed picardisant is continutent comme cho, os érons pusse ed 100 lius pour chés artisses alintour d’Anmiens !

Un atcheuil froéd comme o, j’in vu tous les jours !

 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires