Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
17 octobre 2012 3 17 /10 /octobre /2012 20:33

Simplemint vive ed mes écrivures in picard

 

http://static.lulu.com/browse/product_thumbnail.php?productId=15433734&resolution=320Dus lives déjo dépuliés par Tiodave

« Bé ! des canchons… » ch’est un live ed canchons picardes. Ch’est des canchons qu’Tiodave i l’o écrit pi qui reste chés musiques à maginer. Adrien Helminiak lo foait des musiques ed quèques canchons. Allez l’vir in concert pi sinan allez vir T’in brais .

Pour acatez ch’live, buquez ichi = BE DES CANCHONS

 

« Daours, ABC d’hier », ch’est l’invintaire ed chés molumints ed Daours. Un live qui donne invie d’aller foaire eune verlée dins un poyéis du Corbioés.

Pour acatez ch’live, buquez ichi = DAOURS ABC D’HIER

 

Ch’blog Nomdézeu

Os sonmes à pusse de 100 artiques in picard dsur Nomdézeu !

Si j’foais un live avuc chés 50 pus fameux artiques de l’énée 2012, os viendrez-ti l’acater ?

 

J’vux jusse vive ed mes écrivures in picard, ch’est point hontabe…

 

 Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires