Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
18 juin 2012 1 18 /06 /juin /2012 00:01

A coûte d’erfoaire une moéson !

 

http://farm8.staticflickr.com/7244/7389577536_3cb5ffefd2.jpgJ’o besoin ed 2000 briques !

J’intinds déjo chés gins romionner ! Tiodave, ch’est un dépinsieu !

Avuc 2 milliards d’anchiens francs, i veut-i foère eune réforme gouvernemintale pour ahanser des ambassades ed Picardie dins tous chés poyéis du Monne ?

Avuc 2 millions ed francs, i veut-i erfoaire ch’catieu d’Harponville avuc du marbe pi des dorures ?

Avuc 305 000 uros, i vut-i bâtir une moéson ed 300 mètes carré  avuc eune puchine?

 

Des briques rouches

Ch’est 2000 briques rouches qu’i m’feut…

Ch’seulin del moéson d’El Ferme Grébénote il est à erfoaire. Pi j’o bsoin ed gramint d’briques rouches à défeut d’avoèr quèques briques in doupes pour n’acater des neuves.

Mais si tous chés liseus ed chés artiques ed Nomdézeu is m’donnent el vièle brique qu’ale est abindonnée à ch’pied d’leu moéson obin àch fond de ch’gardin, j’éro d’quoé foaire un catieu à Harponville !

 

Nomdézeu !

 


 

Vous avez 100, 500, 1000 briques « anciennes » à me proposer…

Vous savez où en trouver…

Envoyez un mail à grebenote@gmail.com

 

En m’aidant, vous participez à la création

d’un lieu qui veut se consacrer à la langue et la culture picardes…

Partager cet article
Repost0

commentaires