Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
8 septembre 2012 6 08 /09 /septembre /2012 22:46

Jusse eune pinsée

 

http://www.viadeo-static.com/servlet/photo?memberId=0021ml14s3l7l93v&ts=1310457966000&type=0BRRRR

Il étoait 9 eures passié, j’étoais dins mes reuves. BRRR, BRRRR… Ch’tracteur de ch’voésin y foait un molé pusse ed bruit qu’à l’habitute… BRR, BRRR

Mais nan, ch’est dins l’cour !!!! J’me déssaque ahite ahite… Vincent qui nous baloait del terre à torchis ! « Fallot pon vous déjouquer ! » qui dit Vincent.

 

Du jambon

A 14h, j’perzinte El Fontaine Bleuse à ch’Rindez-Vous du Fleuve à Vaux dsur Sonme.

J’ainme bien ête à l’avinche à mes visites. A midi, j’arrive pi j’vo vir pour minger. Bon, feut daller in carette à gvo dusqu’à l’Fontaine, combien d’temps qui feut ? Je n’sais point…. J’vo à l’buvette pi o m’dminde « Os volez eune côtelette obin du gambon ? ».

J’rapinse à part mi : « eune cotelette, feut l’timps de tchuire, eune tranque ed gambon a iro pus vite ! ». Ben j’o ieu eune belle tranque ed gambon braisée avuc mes frites !

 

El fontaine bleuse pi eune Pinsée

Eune dijaine ed gins qui étoètent lo à l’Fontaine Bleuse pi dus dames qu’ales ont connutes l’ieu de ch’puts tornis fin bleuse.

Eme visite finite, j’erprinds m’calèche pi j’apprinds qu’o donne des noms à chés gvos conme chés tchiens! Feut batiger avuc el lette ed l’énée ! Pensée, ch’est un gvo qu’ale est née à l’énée des « P » yo 9 ans !

 

Des gins droles

J’ringe ème carette à Anmiens, j’prinds mes affoères pi j’vo à m’moéson. Chés gins que j’croése, is m’erbéyetent drole ?! J’avo à min co min badge « Rendez-vous du Fleuve » !

 

Nomdézeu !

 

 

Espéciale ducasse à Christian èque j’o apprinds l’mort par ch’jornal innhui ! Il o été conseilleu municipal d’Harponville, il o li edvint des espectateus min preume tesque in frincés pi picard « Protestants ! … » pi j’ai l’o ervu à l’darène fiète d’Harponville.


« Je regarde ton site internet. C’est bien ce que tu fais pour le dialecte picard ! »


Merchi Christian pi Adé !

 

TEXTE DE CHRISTIAN =

Si je devais choisir une seule phrase pour définir ce qui peut m'animer tant au niveau professionnel qu'au niveau citoyen, ce serait celle-ci: "Les individus, même s'ils sont conditionnés par leurs histoires familiales, scolaires et sociales antérieures, ne doivent pas être pensés comme passifs mais comme coproducteurs des mondes qu'ils traversent, disposant d'une capacité d'interprétation, d'invention des rôles"...

Elle n'est pas de moi mais de Laurence Rouleau-Berger, sociologue.....mais je me la suis appropriée ,et, j'essaie de la faire partager autour de moi

Partager cet article
Repost0

commentaires