Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
13 mars 2013 3 13 /03 /mars /2013 22:30

pape-Tiodave.jpgNon habemus picardorum papam

 

S’foère élire Pape

Chés catholiques is ont l’droét d’avoèr un pape qu’il est jusse batigé. Pon bsoin d’ête tchuré obin cardinal. J’o été infant d’tchoeur pindant quèques énées dins min village pi achteure que je foais des verlées d’village dins l’Sonmme in amoutrant tous chés estatues ed Sints, ch’étoait asseuré que chés cardinals is alloètent voté pour mi, énon ?

 

Sin Christofe picard

Edpus lindi, avuc chés météos abominapes, j’o foait min Sint Christofe dsur Tchulmadjet pi dsur Intarnet pour donner des neuvèles à chés gins qu’is sont in cronque dsur chés routes.

 

Chouo ch’preume

Vlo Chouo 1er qu’il est pape ! Frincés 1er qu’il est pape ! C’est-ti eune annonche pour démazinguer chés parlages de France pi adon ch’picard ?

 

Inti pi Pachamama

Edpus innhui, j’foais des prières à Inti, Pachamama pi Illapa, des dius Incas pour que ch’Chouo 1er , i n’démazingue pon toute ed chés parlages, chés tchultures pi chés croéyances ed chés Amériques !

 

Non habemus picardorum papam !

 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires