Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
27 mai 2012 7 27 /05 /mai /2012 00:51

IMAGE PROJETDes abes qui défunctent

 

Chés comptes à Grébénote

El pratique à erlancher pour chés factures qui m’doètent.

Chés carques seuciales à cartchuler pi poéyer.

Chés comptes à foaire pi n’avoèr eune trache papieu.

A foait 10 feules ed papier !

 

Erfoaire sin rétoèr

Nan, je n’vo point erfoaire ème djiffe pi min rétoèr ! Ch’est l’façade d’el moéson qui feut erfoaire ! El déclaration d’euvrages, ch’est des plans, des fotos, des esplications pi toute ! Tout cho in 3 foés !

A foait 60 feules de papier !

 

Pi coèr des papiers !

L’énée darnière, j’avoais 4 pages à rimplir pour déclareu mes impôts.

Cht ‘énée-chi, j’o 15 feules à rimplir à coeuse que j’o achteure in pusse El Ferme Grébénote pi eune moéson à Harponville !

A foait 15 feules de papier !

 

85 feules gadrouillées à des écrivures ! Sins compter chés timbes ed poste !

 

Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires