Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
18 mars 2012 7 18 /03 /mars /2012 18:59

Des lives, del musique pi des artisses ed Picardie...

 

http://farm8.staticflickr.com/7184/6847652168_b028dc3b2e_b.jpgMin cartchulateur in cronque

Pour chés rédeus grébénotiens pi tiodaviens, os avez pu suire mes tracassemints pi mes litanies informatiques dsur ch'blog-chi, dsur Tchulmadjet ou toutédrot sur www.grebenote.com. Il o fallut eune sémaine pi Ch'Couset pour rahanser, rétampir pi raneuvir min catchulateur.

 

Vinde du picard

A n'est point aisé d'ête présint dsur chl'arnitoèle pour vinde des lives, des musiques in picard.

El boutique EFG 1.0, ch'étoait un catalogue à télécarquer pi un bon d'commande à imprimer pi à invoéyer par Chés Postes. Eune pourète dins chl'acrinquillage pi vlo tertous chés teskes, chés imaches dech catalogue défunctés. Erfoaire toute ! Du brin ! Ej vo rapinser à tout cho pi pétète foaire un site wèpe ou eutes pour vinde mes Produits Culturels Picards.

 

Catalogue des Produits Culturels Picards

Ch'catalogue il est toujours valabe in attindant. J'vo prinde quèques jours pour déteuper eune neuvèle fachon ed foaire min étal.

 

Acatez Picard !


 Nomdézeu !

Partager cet article
Repost0

commentaires